Ben Simmes loodst ons naar het concert in Amphion.

Na een meedoen bij de indrukwekkende bijeenkomst van het zingen van het Oekraïense Volkslied op het Simonsplein in Doetinchem gaat het verder bij het Gaanderens Mannenkoor. We richten ons nu op het Herdenkingsconcert Bombardementen op 24 april in Doetinchem.

Donderdag 31 maart hebben we samen met het kerkkoor van de Augustinusparochie, Berghs Vocaal, Luscinia en Per Cantare uit Doesburg onze laatste koorrepetitie gehad. Dat was hard werken in de culturele zaal van de Pol in Gaanderen.
Vanaf dinsdag 5 april gaan we repeteren met het Symfonisch Blaas Orkest. Later komen er alle solisten bij, zodat we op 24 april in Schouwburg Amphion een knaller van een concert kunnen geven.
Wilt u daarbij nog aanwezig zijn, dan kunt u daarvoor kaartjes kopen aan de kassa van de schouwburg. Of dat nog gaat lukken is de vraag. Het bordje uitverkocht kan zo maar bij de deur staan.
We hebben er zin in!

2022 03 31 Spreeekkoor

Het spreekkoor oefent.

2022 03 31 Complete koor

En het hele koor klonk geweldig goed!