Nog steeds kippenvel!

2022 04 24 Behind the lines

The day after the night before.

Absoluut geen kater, maar een superlekker gevoel. Het was een geweldige avond. Een bijna uitverkochte schouwburg Amphion. Directeur Charles Droste en zijn programmamakers zullen op dit moment hun handen dichtknijpen wanneer dat in de rest van het seizoen nog een keer zal gebeuren

Alles klopte, de puntjes op de i waren nog nooit zo helder zichtbaar.

Wat een heerlijkheid om zo te kunnen en mogen zingen. Op de weg van de kleedkamers naar de foyer op de beruchte rode trap heb ik zelden zoveel positieve geluiden gehoord.

Lof voor het SBOG, lof voor de solisten, lof voor het grote koor, waarvan wij als Gaanderens Mannenkoor deel van mochten uitmaken.

Ook applaus voor Joop Boerstoel, hij had alle touwtjes in handen, wist alle aandacht vast te houden, maar ook op een voor hem kenmerkende manier zijn “personeel” bij dat applaus te betrekken.

Maar ook hulde voor Ben Simmes en Bas Koolenbrander, de ervaren man en de coming man van de korenwereld.

De Achterhoek mag blij zijn met dit soort voorgangers.

Jammer dat de Gelderlander, die tegenwoordig naast het missen van krantenbezorgers, nu blijkbaar ook al niet voldoende journalisten heeft om wat woorden op papier te schrijven.

Maar.. we zingen niet voor de mensen die er niet waren. Ons publiek had even veel kippenvel als de schrijver van dit artikel.

ma di wo do vr za zo

Volg ons ook op