cv100-logo

Voor zover bekend was er in 1984 voor het eerst sprake van een Club van Honderd van het Gaanderens Mannenkoor.
In 2011 werd de 'Stichting Club van Honderd GM' opgericht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. In het eerste kwartaal van elk jaar wordt door het bestuur van deze Stichting aan de VRIENDEN in de vorm van een jaarverslag verantwoording afgelegd over o.a. de besteding van de inkomsten van het afgelopen jaar.
Op de openingspagina en bij het sub-item 'ZAKELIJKE VRIENDEN' van de website www.gaanderensmannenkoor.nl treft u de logo's aan van de bedrijven en middenstanders die door hun jaarlijkse bijdrage het Gaanderens Mannenkoor een warm hart toedragen. De namen van de ‘PARTICULIERE VRIENDEN’ worden uit privacyoverwegingen niet vermeld. Als blijk van waardering ontvangen alle VRIENDEN voor een door het Gaanderens Mannenkoor georganiseerd concert een uitnodiging voor 2 personen. Deze toegangsbewijzen verschaffen gratis entree voor het concert en zijn overdraagbaar aan familie, vrienden kennissen en/of zakenrelaties.
Het bestuur van de Stichting laat zich bij haar handelen leiden door de volgende algemene doelstellingen (uit Oprichtingsakte van 11-05-2011):
1. gelden te genereren ten behoeve van de handhaving en verbetering van het kwalitatieve en kwantitatieve niveau van het Gaanderens Mannenkoor alsmede de promoting van dit koor;
2. het verrichten van alle verdere handelingen die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.
Voorbeelden van (gedeeltelijke) financiële tegemoetkomingen:
– Wervingsacties aspirant koorleden
– Aanschaf nieuwe koorkleding en apparatuur
– Ondersteunen concertuitvoeringen (accommodatie, posters/ flyers, solisten, beeld/ licht/ geluid)
– Opleiding/ stemvorming koorleden
Mocht u lid van de Stichting willen worden klik dan op 'Inschrijfformulier'.

Geen afbeelding
Martinuskerk Gaanderen
GM met Con Spirito, m.m.v. Martje van de Kamp, Julian Simmes en Tijmen Stevering.
Datum :  zo 17 mrt 2024