Gaanderens Mannenkoor heeft weer haar jaarlijkse donateursactie

In de week van 20 tot 27 mei zal het Gaanderens Mannenkoor weer haar jaarlijkse donateursactie houden.

.DSC 1086 Nik Nik DxO DxO

Bij een gezamenlijk treffen in de buurt van de parkeerplaats bij de Aldi in Gaanderen zal op zaterdag 20 mei om 13.00 uur het startschot worden gegeven.

Vanaf dat tijdstip zullen de leden van het koor het dorp in gaan en weer deur aan deur gaan om de kaarten aan de man te brengen.

In eerste instantie zal die dag de Rijksweg worden gelopen, andere adressen worden in de loop van de daaropvolgende week bezocht.
Na enkele stille jaren in coronatijd was de actie vorig jaar een groot succes. Toen werd duidelijk dat veel Gaanderense mensen het koor een warm hart toedragen. Het koor hoopt op eenzelfde resultaat.
Het koor beschikt niet over een draadloos pinapparaat. Enkele dagen tevoren zullen er kaartjes in de brievenbus worden gedaan, waarop op originele wijze de actie en de komst aan de deur wordt aangekondigd.

Het koor zal in de komende maanden nog enkele keren optreden. Vast staan een optreden met Con Spirito uit Dinxperlo , het combikoor, waarmee de laatste tijd regelmatig is opgetreden op 24 september in Bocholt en het traditionele kerstconcert op 22 december in Gaanderen met medewerking van het koor Luscinia ( de oud Nachtegalen).
Mogelijk staan er nog een experiment op de agenda. Het zingen in een fabriekshal op de grens van Gaanderen en Terborg. Een definitieve datum daarvoor is gezien de planning van de nieuwbouw nog niet bekend.